woensdag 28 september 2011

Een zwak flakkerend, walmend, ranzig reuzelpitje

Al een hele tijd geen blog geproduceerd. Kennelijk weinig waar ik me druk over kon maken. Kan aan mij liggen of aan de wereld. Dat laatste zou mooi zijn, maar ik kan me toch maar slecht voorstellen dat het ineens beter gaat met alles.

Ik heb me hooguit een beetje opgewonden over het onderzoek van CBS naar hogere zorgpremies voor mensen met een ongezonde levensstijl zoals rokers en drinkers. Leuk hoor, zo'n onderzoek, maar ieder onderzoek is zo goed of zo slecht als de vraagstelling. In dit geval zou het misschien aardig zijn om de ge-enquêteerde te wijzen op het feit dat controle wat lastig wordt. Gaan we iedereen chippen, woren bierglazen voorzien van RFID-chips, krijgen we een soort Stasi-commando's die invallen mogen doen nadat inofficiële medewerkers een melding hebben gedaan omtrent onwenselijk gedrag? En dan hebben Pauw en Witteman ook nog zo'n onverlaat als die Oudkerk zijn licht over het onderwerp laten schijnen. Nou ja, licht, meer een zwak flakkerend, walmende reuzelpitje.

Ik vind dit zo'n ontzettende onzin, dat ik me er nauwelijks druk over kan maken. Begin wel steeds meer te vermoeden dat de heren P&W hun journalistieke carrière hebben uitgediend.

Ondertussen wel heel erg druk met het zoeken naar een wostenmaker en zodoende op bezoek geweest bij Livar en in contact met Walnoot & Wilg. Voor een mooie droge worst heb je namelijk ook varkensvlees nodig en uiteraard kan dat niet zomaar elk soort varkensvlees zijn. Die van Livar en de Duke of Berkshires van Walnoot & Wilg zouden wel kwalificeren. Uiteraard krijgt dit een vervolg.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten